12 Şubat 2016 Cuma

2016 ve silindir etkisi , Seyahatler , Yaş Artışı

Bu aralar sabah bu şarkıyı dinlemek çok keyif veriyor. Belki sizde seversiniz ?
2016 benim için hiç güzel başlamadı Hastalıklar, tatsız haberler vb...

Fakat ben yine de biraz umutluyum. Kendimi daha iyi hissetmek için sevdiğim filmleri tekrar tekrar izleyip , kitapları üst üste okudum.
Bana pek yeterli geldiği söylenemez. Sene başından beri korkunç hevessiz bir ruh halindeyim. Galiba çok seyahat etmeye ihtiyacım var. Hindistan , Fas , Tayland , tekrar tekrar hatta onlarca kez Yunanistan. Ama ben turist olmayı hiç sevmiyorum. Gittiğim her yerde uzun soluklu tatiller bana aşırı iyi geliyor. En küçük güzelliği kaçırma korkusu seyahat dönüşleri beni hep sıkıntıya sokar.
2016'nın ilk tatilini en ve tek yakın arkaşımla yapacağım için biraz keyifliyim. Çok farklı zevklere sahip olsakta en ince noktamız olan seyahatte birbirimizi oldukça tamamlayıcı ve saygılı olduğumuzu düşünüyorum.
3 günlük küçük bir Belgrad gezisi olacak , o yüzden bavulun yarısı boş giderek orada ki alışverişime yer açmayı düşünüyorum. Benim seyahat kiti pek küçük değil ama kıyafetten kısacağız :)
Yastık kılıfı ve anti-bakteriyel spreysiz şurdan şuraya gitmem diyen kaç kişiyiz ? 
Ne kadar temiz olursa olsun yüzümü bana ait olmayan bir yastık kılıfına değmesi fikri çocukluğumdan beri beni oldukça iğrendirir. Ki aslında bu seyahat sever biri olarak benim için büyük bir sorun.
Bahara doğru ise küçük bir Datça kaçamağı yapmak istiyorum. Tatillerde yalnız olmayı sever misiniz ? Kafa dinlemece konseptiyle tatile gittiğimde yalnız olmayı çok severim. 
Bu kafayla tatile çıkıp dönünce hayatında radikal değişiklikler yapan çok arkadaşım oldu. Neden acaba ? İnsan yalnız kalınca kalbi ile mantığı aşırı güzel birlikte hareket ettiği için olabilir mi ?
Çok düşünmek için zamanın oluyor. Huzur sana eşlik ediyor. Ne klişe konuştum ama ?
Başa dönecek olursak 2016 baya kötü başladı. Yarıyıl tatilim de bol hastalıklı , tekdüze geçti. 
Bazen kendimi oldukça '' boş gezenin boş kalfası '' ruh halinde hissediyorum. Yaş 22 hayat 66 gibi.
Bu yaş atmasıda çok can sıkıcı değil mi ? Geçen çok sevdiğim öz abimden farksız diyebileceğim biriyle konuşurken ' kız benden 2 yaş büyük şu hayata bak ? ' dediğimde ' sen kendini çok küçük görüyorsun galiba ? ' diye tokat gibi bir cevap aldım. 
Arkadaşlarımın güzel işleri , ilişkiler hatta aile kurmaya varan yeltenmeleri var diyebilirim. Bir nevi kendi hayatlarını kurmaya başladılar.
Ve bunu aşırı garipsemeye başladım. 
Aslında onlar için aşırı mutluyum.
Fakat konu bana gelince ' kızım daha yaşım kaç ya ? ' cümlesine sarılıyorum.
Hadi ne olur bu sene bütün soru işaretlerinin cevaplarını yaşatan bir sene olsun benim için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder