15 Şubat 2016 Pazartesi

Çanakkale / Okullar Benim Değil mi ? Hepsini Değiştiririm / Gökçeada'ya Gitsek

İstanbul bugün çok güneşli ve bana göre gereksiz sıcak.
Çocukluğumdan beri güneşli ve sıcak havalardan hoşlanmıyorum.
Senenin 11 ayı kara kış yaşanan bir ülke ilk tercihim !
Ama insanız işte bu konuda da iki yüzlü olduğum durumlar yok değil.
Güzel bir Yunan adasında yaz demeyelim ama esintili bir bahar yaşamak çok iyi olurdu.
Özellikle şu sıralar seyahat değil tatil istiyorum. Böyle tropikalli , hamaklı , turkuaz denizli :)
2. dönem başlamak üzere okulda. Ve evet herkes gibi bende hiç hazır değilim.
Koca bir şubat ayı o kadar bomboş geçti ki totalde gün içinde 3 saatimi alan okula gitmek bile külfet gibi geliyor şu an.Tabi bileğimin hakkıyla kaldığım dersler de eklendi için biraz daha yoğun olacağım sanırım.
Dün Günlük'te Çanakkale'yi pek özlemedim demiştim. Ne yalanmış belli değil. Bugün eski resimlere bakarken telefonda Kordon'da çektiğim bir iki resme falan baktım. Özlemişim ya. Sakinliğini ve temiz havasını.

Şu evi nasıl seviyorum anlatamam.
Çanakkale'nin bir şöyle bir güzelliği var. Merkezde her yol denize çıkıyor :)
Çok romantik bir söylem oldu ama cidden öyle.
Çanakkale'den önce bir sene Eskişehir'de okudum. Benim için nasıl bir azaptı anlatamam. Düşünsenize DENİZ YOK. 
Her yer sadece kafelerden , mağazalardan ibaret. Evet ben sırf bu sebeple okul değiştirdim yine. Biraz yüzsüzlük var bende biliyorum ama.
Ve benim canım babam sadece 'bu son okul olsun be nazoş' diyerek bunu da kabul etti.
Hatta şu an herhangi bir şehirde güzel bir yer görünce komple ailem ' e bi de burda okusana ya ' diyerek GÜLDÜRMÜYORLAR.
Ege, Marmara , İç Anadolu'yu hallettim arkadaşlar. Akdeniz ve Doğu bölgesi kaldı. Hepsine el atıcam içiniz rahat olsun. Karadeniz'i hiç sevmediğim için listeye eklemiyorum.
Asıl güzel haberi vereyim size. Çanakkale'de ki merkez iskeleden artık Gökçeada'ya direk deniz otobüsü var yaz -kış. Deniz otobüsü sadece yaz sezonunda Bozcaada ve Gökçadaya'ya olurdu. Gökçeada seferleri çok azdı. Kabatepe'ye ulaşmak zor olduğu için Gökçeada gezisini çok erteledim. Artık tutmayın beni.
Geçenlerde çok sevdiğim Retsina şarabını Çanakkale'de buldum. Gökçeada üretimi. Malamatina Retsina içtikten sonra diğeleri beni sarmıyor sanırım ki hiç sevmedim. Amonyaklı beyaz şarap gibi. (amonyaklı beyaz şarap müptelası olduğum için tadını iyi bilirim)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder