27 Şubat 2016 Cumartesi

Günlük #11 Başa Çıkmak / Günü İyileştirmek




Yarın evimde olacağım nihayet.
3-4 parça kıyafetle gelip 2 büyük bavulla geri dönüyorum.
Ve içinde kıyafetten ziyade ahşap kutular, boyalar, tabak, çanak ve bolca kitap mevcut.
İlk işim pazartesi günü kütüphane bakmak olacak.
Kitaplarımı giysi dolabıma koymaya başladım sığmadığı için.
Berbat bir görüntü tahmin ederseniz ki.
Çanakkale bende ki domestik kadını ortaya çıkardı galiba.
Evde vakit geçirmeye bayılır hale geldim.
Hadi tamam İstanbul'da da öyleydim ama Çanakkale'de yemek yapma denemeleri , düzenli etraf temizliği seansları falan derken kendime inanamaz durumdayım.
Galiba seviyorum işin garibi.
Ev bende huzur yaratıyor.
Bu benim can sıkıntımla başa çıkma yöntemim.
Kafamı dağıtmak için evi düzenlemek , ilgilenmek bana çok iyi geliyor.
Kitapları can sıkıntıma iyi gelsin diye okumuyorum tabi ki.
Kitaplar gerçekten benim ihtiyacım.
Bir de bir takım takıntılarımı çok sevdiğimi farkettim.
İnsanlar kurtulmak ister takıntılarından ama ben seviyorum.
Yemek yerken kendime iyi bir sunum ve iyi bir masa hazırlamak bana iyi geliyor.
Bu benim kendime saygı biçimim.
Ya da evimi 7/24 belli bir düzen içinde tutmak bana iyi geliyor.
Bazen çok mu obsesifim diye düşünmüyor değilim.
Ama öyleysem de öyleyim arkadaş.
Belli bir düzen içinde yaşamak beni daha sakin hale getiriyor.
Geçen sene en büyük keyfim okul saatinden 2,5 saat önce kalkıp kahvaltı edip, sabah haberlerini izleyip okula gitmekti. Benim resmen o günümü iyileştiriyordu.
Sanırım yalnız yaşamak bende farklı alışkanlıklar yarattı.
Bunlar benim bana zor gelen bir takım şeylerle başa çıkma yöntemim.
Günü iyileştiren şeyler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder