14 Şubat 2016 Pazar

Günlük #2 14 Şubat / Kendi Kurduğun Düzen

Güzel bir gün daha bitti. 
14 Şubat benim için sevgililer günü değil de en yakın arkadaşımın doğum günü.
Fasıl tarzı bir yerdeydi.
Şunu farkettim ki günlük hayatta dinlemediğimiz şarkılar iki - üç dubleden sonra nasıl güzel geliyor anlatamam.
Kadıköy bugün komple kırmızıydı diyebiliriz. 

14 Şubat boş deniyor ama bugün sokaklarda o kadar güzel çiftler gördüm ki !
Birbirine kocaman sarılan , kocaman gülümseyen.
Toplum olarak her gün yanımızdakinin değerini pek bilen insanlar değiliz.
Bize böyle günlerden çok lazım :)
Bir de bugün kesin olarak birşeye karar verdim.
Bu şehirde yaşamak istemiyorum !
Evet Çanakkale çok küçük ve iş olanağı çok az.
Ama başka yerlerde şansım olur diye düşünüyorum.
Sevmiyorum seni İstanbul!
Eminim bir şans kapıma gelecek.
Daha kocaman 2 sene var hayatımda.
Yolumu çizeceğim. Ama rota İstanbul olmayacak.
Evet ailemin yanında olmak mükemmel bir duygu. Ama bir defa aile evinden ayrıldıktan sonra ne kadar gelirsen gel hep misafir gibi hissediyorsun.
Ben böyle düşünüyorum.
Ayrıca kendi kurduğun düzenin huzuru hep bambaşka.
Çanakkale'yi çok sevmesem de şu an gitmek için gün sayıyorum.
Düzenimi , kendi ellerimde kurduğum evimi özledim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder