15 Şubat 2016 Pazartesi

Günlük #3 Nerede Yaşamak Lazım ? / Dekorasyon

Bugünün konusu başlı başlına NEREDE YAŞAMAK LAZIM ? aslında.
Sabah inşaat gürültüsünden evde durulmayınca kahve içip iki üç bir şey yazmak için  dışarı kaçtım.
Eşlikçim en yakım arkadaşım Ebruş'tu.
Ona ne kadar İstanbul'da yaşamak istemediğimden bahsederken , aslında yaşamak istediğim yeri de bilmiyordum. Yurtdışı evet bir seçenek. Ama açık söylemem gerekirse tercih ettiğim bir seçenek değil.

Evet dünyada o kadar güzel yerler var ki ! Başta benim için Atina. Ama sevdiğim insanlar , aynı dilden konuştuğum insanlar olmadığı sürece yine tercihim değil. 
İstanbul artık o kadar kaotik ki Bir turist gibi gelmek istiyorum sadece. Her ay kazandığım paranın %70 ini ev kirasına vermek kabus gibi. Aile geçindirmek falan gibi konulara hiç girmiyorum zaten.
Bir de en çok istediğim şey bulunduğum şehirde hafta sonu kaçamak noktalara en fazla 2-3 saat olsun ( çıkar Nazlı suyunu çıkar çocuğum).
2. gündem maddesine geçiyorum.
Ev Dekorasyonu !
Kumara para yedirir gibi hunharca bu dekorasyon işlerine , züccaciye ye para yedirebilirim.
Evimde bir kaç değişiklik yapmak istediğimden bahsetmiştim. Tabak-çanak konusunu hallettim. 
Biraz çehresini değiştirmek istiyorum şimdi evin.
Şu olaya bayıldım. Mum delisi biri olarak bunu yapmayı öğrensem herhalde elektrik faturasında %90lık bir azalma olur. Herhangi bir iş yapmıyorsam mum ışığı ve loş ışık evin içinde tek tercihim. Yoğun aydınlatmaları hiç sevmiyorum.
Bir de güzel kokulu mum bulmuşsam köküne gelene kadar yakarım.
Koltukların bulunduğu bölümde tek bir lambader ve yanan 1-2 mum benim için oldukça yeterli bir aydınlatma. İnsana çok iyi gelir o loş hava ayrıca. Bir yemek masasında tercihim genellikle loş aydınlatmadan yana oluyor. Işığı sevmiyoruz arkadaş.
Martha Stewart'çıyız biz.
Üreten kadını , gerçekten kadın zerafetini , inceliğini hayatının her noktasına yayan kadınları çok seviyorum. El işi , mutfak gibi konularda kendine ait becerileri olsan insanlar benim için gerçekten üreten insanlar. Benim için Donna Hay'de bunlardan biri.
Kafamda ki her fikri çok severek hayata geçireceğim , sevdiğim şehirde bir evim olsun benim ya.
Ne klişe dilek !
Bir de lütfen bu incelikleri gören ve keyif alan insanlar olsun hayatımda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder