16 Şubat 2016 Salı

Günlük #4 Gitme Dürtüsü / Neredeyim ? / Geleceği Görmeye Çalışmak

Tonight şarkısını sevmeyen yoktur sanırım ?
Bir de onun Yunanca'sını dinleyince ben mest oldum.
Gitme dürtüsünü dönem dönem yaşamayan insan yoktur sanırım.
Bu sene başından beri aklımda dönen tek şey bu sanırım.

Gitmek eğer dönmeyecekseniz herşeyi unutturabilir/geçiştirebilir. Bunu bilmek önemli.
Hep derim. Ben hayatım boyunca beni öyle darmadağın etmiş hayal kırıklıkları , büyük üzüntüler , aşk acıları yaşamadım.
Şükürler olsun sağlığım ve ailem benimle.
Fakat 2016 bana şunu fark ettiriyor.
' Nazlı herkesin kendine ait bir hayatı var , sende kendine ait hayatını kurmalısın.Herkes bir gün gidebilir , hayatını yaşamak isteyebilir. Kimseyi düşünerek hareket etmemelisin. '
Bir gün ortak bir hayat kurabilirsin. Ama buna daha çok uzun zaman varsa , koca bir kaosun içinde insanlar nereye sen oraya sürüklenmemeliymişsin.
Öyle depresyonda falan değilim tabi ki :)
Biraz geleceğimi görmeye çalışıyorum sadece.
Her sene böyle 1 ay kendimi boşlukta hissettiğim bir dönem oluyor.
Biraz muhasebe yapmak sanırım bu.
Size demiştim ben eğitim hayatı parlak bir genç değilim. Okulum öyle kolay kolay bitecek gibi de durmuyor.
İnsan ilişkilerinde de çok başarılı olmadığım aşikar.

Şu dünya güzeli eve bırakılmak istiyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder