19 Şubat 2016 Cuma

Günlük #7 Depresyona Saç Darbesi / Belgrad Öncesi




Bugün aşırı güzeldi.
Yok sadece seyahat değil nedeni.
Sabah iyi uyandım , çok iyi.
Üzerimde ki her şeye hevessiz sevimsiz ruh hali gitmedi.
Ama yine de iyiyim.
Kadınların depresyonda kuaföre gitme sebebini anladım şimdi.
İnsan kısa saçlarıyla ne kadar mutlu olabilirse o kadar mutluyum bugün.
Üstüne bir de dolmuşta amca lise öğrencisisin galiba hanım kızım 1 lira sana dedi.
DEDİM AMCAM BİR DAHA SÖYLE.
Saçlar işe yaradı arkadaşlar.
Seyahat için yanıma Bharati Mukherjee'nin Yasemin kitabını aldım.

Sih teröründen kaçan bir kadını anlatıyormuş.
Bir de Avucumda ki Öpücük diye bir çocuk kitabı aldım.
Havaalanından Belgrad'ın merkezine 30-35 dakika sürüyormuş yol. O ara okurum diye düşündüm.
Güzel bir de müzik listesi yaptım.
Tabi ki Yunanca.
Araya biraz Bon İver , Matt Simons , Woodkid , Ortaçgil sıkıştırdım.
Bülent Ortaçgil ' i ne kadar sevdiğimi hiç söyledim mi ?
Her şarkısı mükemmel mükemmel mükemmel.
Belgrad'da hava oldukça soğukmuş. Ne güzel haber !
Kat kat lahana misali giyinmeyi harbiden seviyorum.
Yürüyerek bütün şehri gezebilirim güneş çok görmüyorsam.
Züccaciye eşyaları konusunda çok iyi olduklarını duymuş annem hemen tabak siparişi verdi tabi ki.
Canım Didoş'a da bol bol abur cubur.
Yurtdışına çıkınca babama hediye alma işi benim için en kolayıydı.
Paket  paket sigara onun baş tacıydı.
Fakat kendisi sigarı bırakınca ve oldukça memnuniyetsiz bir insan olması sebebiyle daha ona ne getirebilirim bulamadım. Güzel bir dolma kalem olabilir belki.
Elimde olsa sadece hediye alıp dönebilirim.
Sevdiğim insanlar için zaman ayırmak benim için çok keyifli.
Çanakkale'de ki ev içinde biraz kahve , zeytinyağı oraya özgü bir kaç bir şey alayım diyorum.
Ve YEŞİL ÇAY !
Yeşil çay tüketimi çok yoğunmuş. Benim de açık ara en sevdiğim bitki çayı olması sebebiyle sağlam bir depo yaparım diye düşünüyorum.
Böyle şimdilik planlarım.
Günlük işi aksayacak çünkü bilgisayarımı kesinlikle götürmeyeceğim.
Telefondan bu işleri de hiç yapmayı sevmiyorum.
Dönünce bol bol yazmak istiyorum.
Ne hissettirdi , ne yedim , ne alınır baya başlıklı bir şeyler hazırlarım üşenmezsem.

Ben şuraya yine favori Yunanistan görüntülerinden birini bırakayım tabii :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder