24 Şubat 2016 Çarşamba

Günlük #9 İş Başvurusu / Emek Harcamak / Sinsirella Nazlı


Bugün iş başvurusu yaptım !
Herhalde günün en önemli atağı buydu.
Bir kaç gün sonra Çanakkale'ye giderim artık diye düşünüyorum.
Bir bavul daha hazırlama merasimine girdim.

Biraz babamla sohbet etme fırsatı bulduk.
Bir şekilde kendi hayatıma kurmaya kendimi zorunda hissetmeme ilk defa hak verdi.
Yaş farkı , hayat düzeni gibi konularda bir süre sonra ayrılığa düşmemizin çok normal olduğunu. 
Yaşlar ilerledikçe birbirimize uyum sağlarken yorulabileceğimizi düşünüyor o da.
 Bir de anneanne ziyareti yaptım bugün. Özlemişim cicişi.
Birbirimize böyle hitap etmeyi aşırı seviyoruz.
Sanırım şu hayatta beni koşulsuz sevdiğine inandığım tek insan o olabilir.

Bugün bir de şu mevzuyu düşündüm.
İnsani ilişkilerimde hiç emek harcamamışım.
Olmuyorsa olmuyor , yürümüyorsa yürümüyor , anlaşamıyoruz napalım.
Hep bu cümleleri kurup yarıda kesmişim.
Sadece özel hayatım için konuşmuyorum tabi ki.
Arkadaşlıklarım , ailevi ilişkilerimde dahil.
İnsanlarların benim için bir takım fikirsel ve davranışsal fedakarlıklarda bulunmayacağına o kadar inanıyorum ki , bir şeylerin üstüne gitmeyi öyle böyle değil bırakmışım.
Bir de burada öterim emek harcayın , sevin falan diye. Sinsirella Nazlı.
Neyse bu huyumu son 5-6 aydır çok güzel törpülemeye başladığımı düşünüyorum.
En azından herkese kati suretle güvenmeme huyumu aştım. ( kız ruh hastasıymışım ya ben )

Hadi bir Yunanya resmi daha şuraya.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder