26 Şubat 2016 Cuma

Küçük Ev Fikirleri

                                       
 Ben evlerde çok baskın tarzlar kullanılmasını pek sevenlerden değilim.
Tamamen modern , endüstriyel veya klasik.
Eklektik her zaman daha hoşuma gidiyor.
Tek tip bir iç mimar elinden çıkma evler ruhunu kaybetmiş , ya da yaşayanları yansıtmadığını düşündürüyor bana.
Normalde iç mimarların çok önermediği bir şey olsa da ben salonda bir kütüphane her zaman çok seviyorum. Salonlarda küçük bir keyif köşesi şart.




Çok şık bir hava katıyor zaten salonlara böyle köşeler.
Ben oturma odası sevenlerden değilim.
Ya da salonu sadece misafir gelince kullanmak hiç benlik değil.


Arkadaki koca çiçeği saymazsak çok sevdiğim bir salon tarzı bu.
Klasik ve modern tarz çok iyi karışmış.
Tabi ben biraz daha renk isterim.


Perdeler ve ortada ki korkunç masayı gözden çıkarırsak çok ideal bir salon benim için.

Bu da yazlık bir ev için ideal.
Tabi o koca ayna biraz şatafatlı kaçıyor.
Ama beyaz-krem ve ahşap üçlüsü her daim asil.

Küçük mutfaklar için bu da ideal bir tarz.
Mutfakta güzel bir pencere cidden olmazsa olmaz denilebilir.
İşin teknik koku giderici boyutundan çok verdiği ışık her zaman ferahlık katar.


Tabi yine bir mavi-beyaz .
Pinterestte gördüm bu seti. 135 dolar gibi iç açıcı bir fiyatı var maalesef :)


Mutfaklarda en sevdiğim şey açık raf sistemi.

İkat desenli karolar zaten favorim.
Mutfakta ve yer döşemesinde aşırı güzel oluyor.








                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder