10 Mart 2016 Perşembe

Günlük #17 Mini Alışveriş / Boyamaya Devam


Bu sabah o kadar iyi uyandım ki !
Hemen kendimi dışarı attım.
Ve evet itiraf ediyorum bende ' alışverişin mutlu ettiği ' tayfadanım , üzgünüm.
Tabi ilk olarak Mudo Concept'e düştü yolum. Güzel indirim vardı. Şu sıra kendimi frenleme konusunda baya iyiyim. İnanılmaz güzel bir tabak seti beğendim. Ama almadım. Çünkü tahmin edersiniz ki 1 kişinin yaşadığı ve misafir sayısının 3 ü geçmediği düşünürsek 6 kişilik bir takım almak ( her ne kadar o takım mavi- beyaz olsa da ) gereksiz olacaktı. Onun yerine bardak aldım. O da lazım değildi. Ama tanesi 3 liraydı dostlar. 3 tane aldım gitti.  Ama kullanmayı düşünmüyorum. Benim İstanbul'da ki malum zulama atacağım. Evet bir gün büyük bir eve kavuşunca kullanmak üzeri aldıklarımı tıktığım bir zulam var. 



Bu daha çok yılbaşı dönemi ortaya çıkarmalık bir bardak. Baya geniş ve büyük aslında. Fotoğraflarda minik çıkmış. Aslında ben bunu küçük kandil mumluk olarak bile kullanabilirim bardak olarak bende ki hevesi gidince.

 Bu tabağa bayıldım ! Karaca'dan aldım. Hemde tanesi 4 liraydı sanırım. Kahvaltı tabağı sıfatıyla 2 tane aldım hemen. Normalde mutfakta eğer etnik bir desen içermiyorsa çok renkli şeyler almıyorum ama buna b-a-y-ı-l-d-ı-m !

Bir de boyama işine devam ediyorum hala. Ablam için küçük bir kutu yapmaya başlıyorum bu akşam.
Dekopaj için küçük bir Moskova Metrosu haritası seçtim. Görüntü eskitme ve baya hoş.

Renk olarak Cadence'in Çiftlik Yeşilini seçtim. Baya güzel bir renk.
Veeeeee aşırı beğenerek aldığım bir dekopaj modeli ve tepsi var.


Zaten bu desene aşığım. Tepsinin yan oymalarıda hiç fena değil.
Beyaz rengi tepsinin tabanı için aldım. Çünkü tutkalla yapıştırmak için dekopaj yapılacak bölgenin açık renge boyanması lazım. Ama yan taraflar farklı bir renk olacak. Acaba ahşap etkisi için koyu bir kahve mi yapsam yoksa mavinin koyu bir tonumu. Çok kararsızım. Biraz bakıyorum şimdi bu tarz modellere , fikir edinmek amaçlı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder