27 Mart 2016 Pazar

Günlük #19


Hadi bahar yorgunluğu olsun bunun adı.
Kafamı kaldırmak bile zor şu aralar.
Zaten pek uyanılacak günler yaşamıyoruz , malum.
Mart aylarından oldum olası haz etmediğim için beni yine yanıltmayarak oldukça sevimsiz geçti.
Enerji bulabildiğim zamanlarda yürüyüşe çıkıyorum. 

Nisan'ın ilk haftası bir Ayvalık , Şirince rotasından sonra İstanbul'a gitmenin verdiği bir sabır var üstümde. Şu kitaplara odaklanamama sorunsalı da geçti gitti. Büyük bir keyifle kitaplarıma gömülüyorum.. Asıl okumak için delirdiğim kitaplarım İstanbul'da evde duruyor şu an. Fakat uzun zaman sonra inanılmaz üslubunu sevdiğim bir yazar okudum. Necib Mahfuz ! 
Miramar'ını okudum geçen hafta. O kadar sevdim ki. Şimdi Düğün Evi kitabına başlamayı planlıyorum. 
Yarın yine küçük bir kitap alışverişine çıkarım herhalde , hafta başı klasiği :)
3-4 gündür yine bol bol Yunanca çalışmaya başladım. Öyle kafam dağılıyor ve o kadar iyi hissediyorum ki !
E o zaman bir Yunanya resmi daha şuraya 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder