28 Mart 2016 Pazartesi

Günlük #20



Bu bahar şoklamasından nasıl kurtuluruz ? 4 gündür baş ağrısı , halsizlik , flu gözlerle dolanıyorum etrafta. Sanırım istemeye istemeye ek vitamin takviyesi almak gerek. Fiziken pilim bitmiş gibi sanki.
Ama yine de bugün attım kendimi dışarı. Dün bahsetmiştim kitap alışverişine çıkacağım diye. Tabi o yine sadece kitapla kalmadı. Ben yine Mudo Concept'e gittim. Çanakkale'ye geleceğini hiç beklemediğim Marakeş serisi gelmiş !

Bu motifleri genel olarak o kadar seviyorum ki.
Kaçırmadım bu sebeple görünce :)
Özellikle mutfakta '' takım'' kavramından hiç haz etmediğim için servis tabağı niyetine kullanmak amaçlı aldım bu sefer bu seriden.
Beyazı sevemediğim için bunları tercih ettim.
Şimdi diğer düz geniş tabakları ve muglar var gözümde :)
Gelelim kitapları. Necip Mahfuz'u çok sevdim demiştim 
Düğün Evi yerine Aşk Zamanı kitabını aldım.
Üstüne bir de Kostas Mourselas'ın Kızıla Boyalı Saçlar kitabına denk geldim , aldım hemen.
 Mourselas'ın kitabına başladım eve gelir gelmez, baya akıcı ve güzel gidiyor.
Fakat bahsettiğim üzere hiç bir ağrı kesicinin bana mısın demediği baş ağrım ve bulantı hali yüzünden 10 sayfa okuyup 1 saat dinlenme şeklinde devam edebiliyorum.

Kitabın içinde Atina'dan Pire'den bir sürü semt ve mahalle adı geçiyor. Nasıl hoşuma gitti anlatamam. Detaylı bakmak için adlarını yazıyorum bir kenara. 
Bugün babamla tam 2,5 saat Skypetan konuştuk. Galiba dünyanın en komik adamının babam olması şansına sahibim. Yine günümü aydınlattı kendisi.
Garip günler yaşıyorum bu ara. Eskiden bir şeyler üstüne düşünürdüm. Hatta konularla ilgili burda baya yazmıştım. Yanlış gelen doğru gelen vs...
Bomboşum desem tam olur galiba.
Sıfır his , sıfır duygu , sıfır düşünmek.
Aklımı kurcalayan hiç birşeyde yok aslında. Üzerine düşünmem gereken.
Çok garip bir şeymiş. Cidden.

Yunanca hariç hevesle hayalini kurduğum , düşündüğüm , üzerine yoğunlaştığım bir şey kalmadı.

Bu hal ve durum iyi mi bilmiyorum. Ama şu an iyi gibi. Şu kafamda deli sorular evresinden , yansın dünya banane evresine geçtim.

Neyse , hadi hemen bir Yunanyacık




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder