15 Mart 2016 Salı

İlaç Niyetine : Eleni Tsaligopoulou

                                 Müzik herkes gibi olmazsa olmazım. Sabah uyanınca ilk iş sevdiğim bir parça açar , uykulu halden kurtulana kadar bir kaç bir şey dinlerim. Özellikle tahmin edersiniz ki Yunanca parçalar dinlemeye bayılıyorum. Ve Yunanca bir şarkı var ki canım Eleni Tsaligopoulou estiriyor !


Ego S'agapisa Edo !
' Ben Seni Burada Sevdim ' diyor.
Hani bazı şarkılar vardır her gün dinlemezsiniz bile ama arada açarsınız o an her şey bambaşka gelir. 
İşte benim için bu şarkı o şarkı.
Son nakaratta şöyle diyor ; 

Παραμυθάκι μου σκληρό
Όπου κι αν είσαι και γυρνάς
Για μένα εκεί να μη ρωτάς
Εγώ σ' αγάπησα εδώ.
                                     
Küçük zorlu peri masalım,
Her neredeysen, her nerede geziyorsan,
Beni orada arama.
Ben seni burada sevdim.

                                                            
                               Hatta şöyle canlı canlı söyleyip insanı mest ettiği bir hali de var 

İçinde bilindik Yunan ezgileri barındırmıyor evet. Ama çok seviyorum. Bu kadının sesi benim günüme iyi geliyor. Belki özel olmasının sebebi bu şarkıyı ilk defa çok sevdiğim Midilli'de Petra'da duymuş olmam. Bilemiyorum. Bir de bu kadını çok seviyorum garip bir şekilde. Ses tonu , tarzı çok hoş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder