14 Mart 2016 Pazartesi

Maviye Çıkar mı Hayat ?


Bayıldım bu parçaya. Şu an bana yazı yazarken eşlik ediyor hatta.

Kazancakis'in harika bir sözü var : ''Bir gün , balın içinde boğulmuş bir arı gördüm ... Ve anladım.'' diyor büyük adam. Ne güzel cümle. 
Düşünüyorum hep bu işin sonu maviye çıkacak mı ? Hani her sabah gözümü açtığımda sonsuz bir mavilik bana Kalimera ! der mi ? 40 yaşıma geldiğimde ' çok gülen kadının göz çevresi çabuk kırışır ' klişesine kavuşabilir miyim ? Varlığına şükrettiğim insanla her sabah uyanabilir miyim ? (bulabilir miyim demek daha doğru olur sanırım)
Sizce bu işin sonu maviye çıkar mı ?
Çıksın be. Mesela yılladır öğrenmek için yırtındığım dil bir gün yaşadığım yer de konuştuğum dil olacak mı ? Ne çok soru işareti. Bunların hiç birinin yaşanmaması çok yüksek bir olasılık. Veya bunların hiç birinin olmadığı ama yine de çok mutlu olduğum farklı bir hayatım olacak. Ama bunlar yaşanmassa mutluluğum dozu ne olursa olsun çok eksik hissedeceğimi biliyorum.
                                            Üstesinden gelebilir miyim ? Evet. Çünkü senelerdir zaten üstesinden gelebiliyorum. Şükürler olsun hayallerimiz var ! Hayallerimi paylaşabildiğim güzel insanlar var. Benim maviliklerimi seven insanlar var. Mavi ne güzel renk ! Hele bir de yanına yeşiller eklenince benim cennetimmiş gibi hissediyorum. Herkes bir gün inandığı rengine kavuşur umarım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder