8 Mart 2016 Salı

Tatil Planları ?


Bas bas bu şarkı çalıyor kulaklarımda bu ara.
Şimdiden tatil planlarına başladım.
İlk hedefim İzmir aslında.
Urla Enginar Festivali'ne gitmek istiyorum bahsetmiştim.
Daha sonra ise Datça.
Şimdi ise aklımda yeni bir yer var.
KABAK KOYU  !

Galiba ciddi ciddi bayıldım oraya.
Elimde olsa Bodrum'dan aşağı sallanacağım ama...
Akyaka , Gökova falan.
Bir de Kaş - Meis adası istiyorum. Ama o Eylül ayı için.

Temmuz Ağustosta Akdeniz'in sıcağı ile cidden buharlaşarak yok olabilirim.
Kelebekler Vadisi falan da istiyorum. 
İstiyorum da istiyorum arkadaş.
Bir de Midilli sıkıştırıcam galiba araya. Ablam daha önce gitmediği için bir çıkarma daha yapacağım. Bir sevinççççç.
Tabi bunların hepsi daha plan ve %20lik bir dilimi falan gerçekleşecek muhtemelen.
Selimiye - Bozburun hattıda iyi diyolla.
Biliyorum ki sizde benim gibi vize serbestisi olayına gram inanmıyorsunuz. FFFFAAAAKKKKAAAT eğer öyle bir şey olursa zaten sorgusuz sualsiz ilk uçakla Atina'da olurum herhalde.
Ama bu aralar yurt dışından ziyade aşırı şekilde ülke içinde bir yerler keşfetmek istiyorum.
Malum hiç ucuz değil. Ege ve Akdeniz yazın gerçekten adam bafilemek için yarışıyor. Ne nasıl oluyorsa her yer full çekiyor. Bakın ben şu Antalya'da ki herşey dahil komik otellerden bahsetmiyorum. Herhangi bir standart , temiz bir butik otel günlük 300-400 lira gibi rakamlara çıkabiliyor. Kaş - Alaçatı - Selimiye - Bozburun gibi yerlerden bahsediyorum.
Ve maalesef herhangi bir Yunan adasında bu fiyata 1 hafta tertemiz bir otelde kalabiliyorsunuz.
Olsundu , ne yapalımdı , gidilecekti :D

Meis adasını en çok minikliği ve sakinliği için istiyorum. Bu yazı sebebiyle bir de.Sandaletli Seyyah okumaktan çok keyif aldığım bir blogger , gerçekten tavsiye ederim.
 Adada tek bir tane fırın sabah saatlerinde başlıyor ortalığı kokutmaya. Aylak aylak gidip bir şeyler almak. Küçücük adayı arşınlamak. Tam benim kalemim şey. 2 gün Kaş'ta kalırım Hem kapı vizesi işleri için hem de görmek için. 2 günde Meis diye düşündüm. Umarım planladığım gibi olur tabi.
Şöyle bir güne uyansaydık aman ne iyi olurdu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder