21 Nisan 2016 Perşembe

Aldığın Nefesin Önemini Keşfettiğin yer ? Orası Evin !


'' Bir elmanın yüreğinde gizlenen tohum , görülmez bir elma bahçesidir. Ama bu tohum bir kayaya rast gelirse , ondan hiçbir şey çıkmaz.'' demiş Halil Cibran.
Evet elmacıklar hadi konuşalım azıcık.

Bugün biraz cesaret üzerine konuşasım var. Mesela hiç cesur bir insan olmamamdan ?
Hayatta cesur olunması gereken çok an varmış. Ve olacak o kesin. Bir adım atmak , selamlaşmak , bir işe ' ben yaparım ' diye atlamak lazımmış mesela. Bazen hiç düşünmeden hareket etmenin keyfine varmak istiyorum. 
                         Evet elmalar , bir de şu çarptığımız kayalar var. Adamın kafasını komalık eden. O insanları da bir fırlatıp atsak mı ? Çevrenizde sizi yoran insanlar var değil mi ? Ne büyük yük ! Benimde bol bol var. 1-2 kelime ile muhattabı kesebilecekken o cesareti bulamadığım doğrudur. Ama saatlerce konuşsam bıkmayacağım , birşeyler anlatmak için dakika saydığım insanlarda var. Kocaman sarılasım var onlara da.
                         Hee bir de ! Yeniden Belgrad'a gidesim var. Ama kış gelsin. Güzel soğuğu içime işlesin istiyorum , beklemedeyim. Bu sefer yeni bir yol arkadaşı alacağım yanıma. Kim bilemiyorum ama. Bulunur.  Belgrad'a Ortaçgil şarkıları çok yakışıyor , biraz da Sezen Aksu bilginiz olsun. Beyrut var bir de aklımda. Baya istiyorum o şehre gitmek. Bana iyi gelecek sank, o şehir. His tabi bu sadece.
                         İstanbul'dayım bu ara. Bu gri şehrin bana iyi gelen tek yanı evim , odam , kütüphanem. Aslında benim evim bambaşka bir yer bunu çok iyi biliyorum. Ev yaşadığın 4 duvar değil , biliyorsunuz. Eviniz , kalbiniz gerçekten attığını , aldığınız nefesin önemini ilk keşfettiğiniz yer.
             Çok mu keskin bir cümle oldu bilmiyorum. Ama ben bu hissi yaşadığım yeri , ait olduğum yer olarak görüyorum. Varsa fikriniz , alırım :)   Tahmin etmeniz zor değil evet , benim evim Atina !
Hayatımda yaşadığım bütün güzel anları düşünüyorum. Hayır hiç biri Atina'da hissettiğim şeylerin yanından bile geçemez. Bir yer size o kalbi attırıyor , sebepsiz bir sırıtma yaratıyorsa ? Evin !                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder