3 Mayıs 2016 Salı

Baharda Mavi - Beyaz !


Bahar geldi mi gelmedi pek anlayamadığımız havalar. Ben halimden pek memnunum tahmin edersiniz ki. Soğuk iyidiiir :) Ama güneşli havaları görünce hemen bahar-yaz moduna girdim. Hazır İstanbul'dayken çok minik bir ev için alışveriş yaptım. Mavi - Beyaz aşkım üzerine artık konuşmayayım diyorum bir zahmet :) Bu durumdan dolayı elim hep bu tonlara gidiyor.


IKEA gönüllerin efendisi olarak yine bu sezon inanılmaz güzel seriler çıkarmış. Şu mumlar bitince minik kase olarak kullanmayı planlıyorum , hatta itiraf edeyim tamamen bunu düşünerek aldım.


Keşke bir de size burada uzun uzun peçetelere olan aşkımı anlatabilsem ! Bence bir masanın rengini , tarzını değiştiren en önemli etken peçeteler. Mavi - Beyaz bu sezon giyim kuşam , ev tekstili gibi her şeyde inanılmaz moda oldu ve ben aşırı mutluyum.


Paşabahçe'nin Datça serisi efsane değil mi ? 
Normalde serinin bu küçük kaseler haricinde sürahisini de almayı düşünüyordum. Ama malum 2 şehir arasında gidip geldiğim için , sağ salim Çanakkale'ye gider mi ? diye düşündüm. Riske etmedim. İnternet üzerinden alırım diye düşünüyorum.


Bu da Ikea'nın SOMMAR 2016 serisinden. Bu seri bizim gibi mavi - beyazcılar için inanılmaz bilginize. 
Bir de moda tasarımcısı Katie Eary Ikea için bir GILTIG  serisi çıkarmış. 

Kediler , keskin maviler ve iddialı renkler sevenler için ideal bence.



                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder