13 Mayıs 2016 Cuma

En azından hayattayız , bu da bişey be abi.


'' başa çıkamamak '' nasıl güzel bir özet çoğu şey için.
Bugün baya zordu. 
Üstüne neden kendime böyle bir kötülük yaptım bilmiyorum ama Ye, Dua Et , Sev'i seyrettim yine. Filmin başında dedi ki ; ' kalmaktan daha zor olan bir şey varsa o da gitmek '

Ve ben yine oturup saatlerce bu cümlenin haklılığını düşündüm.
Arkanda bırakacağın ailen hariç kimsenin olmaması, hali hazırda bir yerleşik düzeninin zaten bulunmaması , herhangi bir sorumluluğun olmaması. Evet hepsi bende mevcut. Fakat bunların getirdiği o cesaret yok. Bu sene 23 yaşına giriyorum. Öyle güzel bir rakam ki bu benim için. Hayatım boyunca 23 yaşımın güzelliğini anmak istiyorum. 2016 öyle bir başladı ve devam ediyor ki benim için , tam bir hezimet diyebilirim. O yüzden sanki bu 23 bana en güzeliyle geliyor, Hani 22'yi sana yaşatmadım çünkü ben onunda güzelliğini aldım öyle geliyorum diyor. Bu 5 Kasım benim yeni umudumu ve ışığımı getirecek sanki. Komple yenilenecekmişim gibi.
Aslında 2016'ya çok suç atmak istemiyorum. Sadece daha ciddi farkındalıklar oluşunca , realiteler yüzüme çarpınca benim güzel kozama , çekirdeğime buldozerle giriştiler sanki.
Neyse, Altan'ın dediği gibi  ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder