3 Mayıs 2016 Salı

Sudocrem Efsanesi ?

                  Herhalde hiç haddime olmayan konudur cilt bakımı, makyaj tüyoları falan. Senelerdir makyaj malzemelerinde aynı ürünleri kullanır hatta rimel- ruj ikilisinden öteye geçmeyen bir rutinim vardır diyebilirim. Cilt bakımı konusunda ise dermo-kozmetik  kullanıyorum o kadar.
Fakat uzun süredir kontrol altına alamadığım dönemsel sivilce problemim vardı. Tabi ki asla ilaç kullanmak istemedim.
                   Gel gelelim değişiklik yapmaya cesaret edip , şu ünü dünyaları aşmış Sudocrem'i denemeye karar verdim.

Yani benim için gerçek bir mucize oldu. Akşam cildi yıkayıp paklayıp tüm cildime ince bir tabaka uyguladım. 15 günün sonunda oldukça iyi bir cilde kavuştum diyebilirim. Benim siyah noktalarımı da bildiğiniz yok etti. Bunun tamamen benim cildime iyi geldiğini , her cilde aynı etkiyi yaratıp yaratmadığını bilemeyeceğimi lütfen unutmayın. Ciddi akne probleminiz varsa karaciğer testleri ve hormon testleri yaptırmanızda kesinlikle fayda var. Benim yeme içme ve günlük hayat rutinimden çoğunlukla kaynaklandığı için sivilce problemim, bu kremi denedim. Oldukça yoğun yapıda bir krem. İlk kullandığınızda '' yüzüm bunu hayatta emmez'' falan demeyin. Sabaha PAMBIH gibi bir ciltle uyanıyorsunuz. Renk eşitsizliklerimi bile oldukça düzenledi. Küçük ve orta boylarının fiyatını bilemiyorum. 250 gr olan öksüz doyuran cins boyutunu almak zorunda kaldım diğer boyları yok diye 44 liraydı. Sadece eczanelerden temin edebiliyorsunuz ayrıca. Tabi bir de muhakkak içeriğini okuyun.Sizin için alerjik sorun yaratabilecek bir madde olup olmadığına bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder