9 Haziran 2016 Perşembe

Bonne Maman Efsanesi ?

        Uzun zamandır merak ettiğim bir markayı denedim bugün. Aslında isim yapmasının en büyük sebebi o güzel kavanozları. Evet evet Bonne Maman reçelleri :)
Ben hazır reçel yemekten yana hiç değilim. He yapmayı biliyor musun dersen ayva reçeli hariç , hayır :) Fakat o kadar çok duydum ki bu markayı denemek istedim. En belirgin özelliği reçelden ziyade marmelat kıvamında olması. Meyve oldukça yoğun. Gayet lezzetli.

Ama açık söylemem gerekirse damak çatlatan cinsten değil. Ev yapımı gibi fakat tadı. O konuda olumsuz konuşamam.
Eh gelelim asıl meseleye. Benim alma sebebim ve almaya devam edeceğim sebebe. Cici kavanozları!
O kadar zarif ve şık ki ben bayıldım.

Şu pöti karelerin güzelliğine bakar mısınız ? Ben mest.
Macro Center'da buldum ben. Sanıyorum büyük Migros'larda da varmış. Fiyatı 17 liraydı.
Diğer piyasada satılanlara nazaran kesinlikle tercih edilir ama evde yapıyorsanız denemeye değer değil.
Ama kavanozlar için çıkın çıkın alın :)



1 yorum:

  1. sen reçelden anlamıyorsun, kavanozuyla oyalan bence:)

    YanıtlaSil