14 Haziran 2016 Salı

Büyümek ?

Böyle güzel günlere uyanasım var bu aralar. 2016 için hiç iyi söylemlerde bulunmamıştım fakat güzellikleri olmadı değil. Feci aydınlandığım bir sene olarak başladı mesela. İnsanoğlunun ne kadar yalnız olduğu bir kere daha kafama dank etti. Büyümenin cidden zorlu bir süreç olduğunu gördüm mesela. Ne kadar büyüyoruz o ayrı mesela tabi. Herşeyi anlamaya başladığın bir an oluyor  mesela , diyorsun ki anlamasaydım bu tarz çiğlikleri keşke. Vallahi büyümek bu sanırım.

Sıkı sıkıya sarıldığımız hayallerimiz , tutkularımız olmasa bitmişiz.
Son 1 aydır hayata karşı bütün cesaretimi hayallerim sebebiyle geri kazandım.
Garip deneyimler ve hiç ummadığım tepkiler, yüzler gördüm.
Aşırı garipti hemde.
Mutlu olmaya çalıştığımı , gerçekten çabaladığımı , imkanlar yarattığımı görenlerin ''şımarık'' tabirini bana yapıştırdığını gördüm mesela. Ardından gelen itiraf ise '' ben yapamadım, seninde böyle bir lüksün yok''du. Bunu görmek benim için baya şok ediciydi.
Şükürler olsun ki bir sürü desteğim de var hayatta. Ama işi realiteye dökmem gerektiğinde bana benden başka kimse kalmıyor :)
Bu aslında çok güzel de bir durum. İnsanın kendi başına yapabildiklerini görmesi muazzam bir duyguymuş.
Ya da şunu demek çok güzel '' bu benim hayatım ve kararım''.
Bir yola girdiğinizde 1- sizinle yürümeye devam eden 2- geri dönenler olarak ayrılıyor herşey.
Anladım ki sizinle yürümeye hala devam eden tayfa gerçek insanlarınız oluyor.
Muhtemelen arkada bıraktıklarınız da mutluluğunuza hep balta vurmuş insanlar oluyor.
Hayatımın hiç unutmayacağım bir dönemindeyim şu an, bunu farkına vardım.
Bencil insanların aslında ne kadar yakınımda olduğunu görmenin şoku var üzerimde mesela. 
Kendi değerleri olmayan , bir kişinin değerleri(dengesizliklerini) değer olarak hemen benimseyenler var mesela. Hepsinin burnumun ucunda olması tam bir felaketmiş. Aslında baya sövdüğüm 2016'ya aşırı borçluyum.
Herşeyin kusursuz olacağına inandığım bir 2017 var. Büyüdüğümü daha da hissettiğim , herşeyin rayına oturduğu güzel bir sene geliyor. Ben sükunetimi koruyup bekliyorum kendisi :)
Bir de dinleyin şu parçayı derim , pek hoşuma gitti ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder