9 Temmuz 2016 Cumartesi

Azıcık Mavili Tatil

                 Hiç ummadığım şekilde Çanakkale ile vedalaşma turlarım oldukça iyi geçiyor. Biraz mavili , bilirsiniz hastasıyız.



Hele havalar baya mucizevi. Geceleri üşüdüğüm , sabahları püfür püfür esen rüzgarlar uyandığım efsane bir hafta oldu.
Uzun zamandır tekrar gitmek istediğim Assos'a gittim.
Sizi bilemiyorum ama ben dünyanın en büyülü coğrafyalarından birinin Ege olduğunu düşünüyorum.
Çok daha güzel denizler , çok daha güzel doğalar vardı. Ama şu Ege'nin bir ruhu var ki of ki of.


Sokaklar hala aynı güzellikte. İnsan seli olmasına karşın gayet keyif aldım. Değişmeyen şeyler yok değildi tabi. Mesela hala turistik faaliyetin gözleme ayran olması ve karadut suyu diye insanlara paket vişne suyu içirmeleri gibi.

Didoş'ta yancımdı yine :)

Gelelim en bi çok sevdiğimiz kısıma.
Yaz ve keyif kelimeleri benim beynimde ''hamak'' yankıları yapar.
Hayatta ki en büyük keyif benim için şöyle denize nazır bir hamakta öyle sallanmak galiba.
Çok seviyorum azizim.
İşte bunu gerçekleştirmiş olmanın feci mutluluğu var üstümde.
Kadırga Koyu'nun denizi bir Milos'un veya Bozcaada'nın denizi olmasa da gayet güzel ve buzzzz gibi.
Daha sonra ki durak Güzelyalı'ydı. 2 senedir burada yaşamama rağmen hiç denize girmedim bu semalarda. Çokta sarmadı zaten. Deniz konusunda ben limitleri arşa çıkardım dostlar , ortanın bir tık üstü bile beni kesmiyor yalanım yok. Ama manzara ve keyif açısından gayet başarılı bir günü daha bitirdik o ayrı.

Tabi bu güzel manzaralarda yatış yaparken bol bol düşünme , kendinle kalma fırsatı buluyorsun.
Şahsen bana şu 3-4 günün katkısı ''üzülmeyi bırak ve çözüm üret'' oldu.
Kafamda çözümler ürettikçe daha rahat nefes alır oldum. Demek bünyenin saksıyı çalıştırmaya ihtiyacı varmış.
 Umarım hepiniz efsane bir bayram tatili geçirmişsinizdir ! ( Herhangi bir Yunan adasına gidenler hariç tabi , iyi dilekte bulunamam üzgünüm , çünkü kıskancım)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder