29 Temmuz 2016 Cuma

Mavilendik !

İndirim zamanını , alışverişi sevmeyen zaten yok. Hani sevmiyorum diyen varsa bizim gibi 2 kollu 2 bacaklı mı diye bakıyorum açıkcası.
İşte o kutsal günlerden birinde Zara Home'a gittim.
Şöyle söyleyeyim galiba ilk defa bu kadar indirimde gördüm bu mağazayı.
Tabi bu durumdan dolayı çok fazla şey kalmamıştı.
Daha çok mavi- beyaz çalıştım yine.
İlk elimin gittiği bu runner oldu. 70 lira gibi rakamdan 20 liraya inmişti. Bir yanlışlık mı var diye 2-3 defa baktım valla :)

Üzerinde tabak/fincan deseni olan kurulama havlusu.
Diğer floral desen ise kumaş peçete. Fakat ben bildiğin Amerikan servis olarak kullanıyorum ,gayette hoş duruyor. Bunlar 15-20 lira gibi bir fiyata düşmüştü sanırım.

Ve benim en çok sevdiğim şeyler , kulplar ciddi indirimdeydi. Bunlardan sadece birer çift bulabildim. Özellikle yeşil-beyaz olan enfes değil mi ?
Fiyatları 5 ile 9 lira arası değişiyordu. Bence bol bol alıp depolamak lazım. Dönemsel olarak evinizde değişiklik istediğiniz zaman mutfak ve banyo dolapları , komidinlerinizde kulp değişiklikleri efsane oluyor

Son olarak 2'li Amerikan servisleri aldım. Pek bir özelliği yok , mavi olması yeterliydi.
Şimdi masa örtüsü ve bir kaç runner daha istiyorum. Ama cidden içime sinen şeyler bulmam çoğu zaman zor oluyor. Bu sefer yine kumaş alıp birşeyler yaptıracağım.. Hatta dikiş işine bende bulaşacağım. Sağlam birşeyler çıkarsa iftiharla sunacağım.
Ekose kumaşlar aldım. Runner ve Amerikan servis çıkar galiba. Deneyeceğim beybiler ! Heyecan dorukta ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder