27 Temmuz 2016 Çarşamba

Yine Boyuyorum !

Şu feci sıcakların bizi haşat ettiği bir haftada üşenmeden arkadaşım ile oturup ahşap boyama işine daldık yine.  Boyama neyse de şu zımparalama işi pek bu mevsim şartlarına uymuyor :)
Ben yine bir tepsi yaptım. Uzun aradan sonra alıştırma turu olsun diye.

İlk defa peçete dekopaj denedim ama çok benlik değil. Fazla zahmetli ve pirinç dekopaj kadar zarif durmuyor bence. Ama deseni o kadar sevdim ki dayanamadım aldım.
Cadence'in Çiftlik Yeşili rengini kullandım yine. Aşırı seviyorum bu rengi. Bir kaç parçada daha kullanma planım var.



Ortaya böyle birşey çıktı. Ben pek sevdim. Böyle desenleri inanılmaz seviyorum.
Yalnız tutkal ve peçete ilişkisi feci tehlikeli :) Çok dikkatli olmak gerekiyor yapıştırma ve düzleştirme işleminde. Yırtılması çok olası.
Peçete demiş ikennnn.
Bir peçetekolik olduğumu söylemem gerek.
Ama en az 2 aydır kendimi frenleyip elimdekilerin bitmesini bekliyorum.



Fakat görmüş olduğunuz üçlü ile ciddi bir ilişki yaşıyorum. Hepsi İkea'dan alınmıştı zaten. Bol bol yedekledim. Ama ilk başta ki pembeli olanın maalesef artık bulamıyorum.
Sizi bilmiyorum ama diğer bütün dekorasyon mağazaları benim peçete zevkimi hiç yansıtmıyor. En güzeli her daim İkea.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder