24 Ağustos 2016 Çarşamba

2017 Adamım !

Bugün hayatımda aşırı yeni bir sayfa açıldı benim için.
Bu yazının amacı bir nevi kendime mektup aslında.
Seneye aynı gün bunu okumak istiyorum.
Ben ne kadar değişmişim görmek için.

Yeniliğin sebebini yazmak falan istemiyorum pek. Nasılsa ben çok iyi biliyorum.
Sürekli hayalini kurduğum günlerin gelmesini bekleyen bir insanım.
Her daim etrafım hayalini kurduğum şeyleri bana çağrıştıracak şeylerle bezeli.
Canım sıkkın olduğu anda gözümü bir çeviririm iyilik-güzellik.
Bugün de öyle yaptım.
Hayatım ne yönde değişirse değişsin , yolumdan kesinlikle sapmamaya odaklıyım aslında.
Ve umarım hep öyle kalırım.
Bazen ne kadar zor olduğunu , ne kadar zorda hissettiğimi anlatabileceğim cümleler bulmam resmen imkansız.
Ama ben yine de mutluyum , bunun için kendime çok teşekkür ederim mesela.
Dün dinlediğim bir şarkı beni çok değiştirdi mesela.
Planlarım , hayallerim herşey.
Sen onların ne olduğunu iyi biliyorsun Nazlı.
Eğer 2 şeyden birini başarırsam o gün seneye bugün olmuş olacak.
Ben ilk defa şu büyüklerin ''gerçek hayat'' dedikleri şey ile bu sene başa çıkmaya başladım.
Tam tamına 22 yaşında.
Umuyorum geç kalmamışımdır.
Umuyorum kırdığım kendime ait kabuk beni geri gömmez.
Yine diyorum. ''Sen her şeye rağmen mutlu bir kızsın Nazlı''
Hayallerim , hobilerim , çok sevdiğim herşey.
İyi ki varsınız.
Bir de kocaman bir teşekkürü yol arkadaşlarıma etmek isterdim.
Ama daha onları bulamadım.
Ama geldiklerinde bana en güzeliyle geleceklerine emin olduğum için bunu hiç dert etmedim/etmiyorum.
2017'de görüşürüz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder