12 Ağustos 2016 Cuma

Anthropologie Wish List !

Anthropologie sitesini bilmeyen , hayran olmayan yoktur.
Kıyafetten , takıya , ev dekorasyonundan , bahçe dizaynına kadar ürün ve ama hepsi çok özel ürünler.
Benim kıyafetten falan ziyade ev dekorasyonu bölümüne bir bağımlılığım var diyebilirim.
Enfes şeyler mevcut.
Dün gece biraz gezinirken kendime bir wish list hazırladım.
Fikir olur diye sizinle de paylaşayım dedim :)
Şu kaseler muazzam değil mi ?
Bu sezon aslında çok moda oldu bu tarz çizgiler.


Aslında hiç bir kullanışlılığı olmayan ama talebi fazla olan kurulama havluları !
Ben bunları daha çok sıcak servis etmem gereken şeylerin altına masada şık durması için nihale görevi ile kullanıyorum , çok cici duruyor.

Yine işlevi çok olmayan , ama mutfağa renk katan fırın eldivenleri ! :D

Açık ara favorim de bu fincanlar. Bayıldım. Uzun zamandır Pinterestte denk geliyorum , bakıp bakıp iç geçiriyorum.


İşte benim için asıl hiiiiiiç işlevi olmayan ama tipinden dolayı dilek listeme giren şey bu merdane.
Mutfağın görünür bir köşesinde yeşil yeşil dursa pek güzel olur.



Sürekli övgüler yağdırmamdan içiniz kıyılmış olabilir , tamam hak veriyorum.
Ama bir düşünün o miniş Bonne Maman kavanozlarının içinde masada şu seramik kaşıklarla reçeli alıyorsunuz. Aklımda bu kareyi birleştirip kesin alma kararı aldım :D


Yine kaseler tabi ki.
Ben sofrada ''takım'' denen olaydan nefret ettiğim için , böyle rengarenk kaselere herşeyi doldurmayı pek bir seviyorum. Renk renk olunca içim açılıyor.
Tabi ahşap veya düz renk runner/masa örtüsü üzerine koymanız şartıyla.
Mutfak mobilyası ve tekstilinde tek tip renklere gittiğinizde tabak-çanak aklınıza ne gelirse çingene bohçası denilen kıvamda renk kullanabilirsiniz bence. Çokta sıcak duruyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder