11 Ağustos 2016 Perşembe

Pascal Campion İllüstrasyonları


Birazdan bakacağınız illüstrasyonlara şu müzik eşliğinde bakmanız tavsiye edilir :P
Eminim hepimiz biraz illüstrasyon severiz.
Özellikle ben illüstratörlere çok hayranım. Çok isterdim biraz yeteneğim olsun bu konularda.
Fakat açık ara bir favorim var o da Pascal Campion !
Fransız-Amerikan bu abimiz pek güzel şeyler çıkarıyor ortaya.



Neden bu kadar güzel geliyor bana bilmiyorum ama sanki insanların boşluklarını aşırı güzel resmediyor.





Mesela şu son üstte ki ikiliye bayılıyorum. 
Tam şu jenerasyonun halini temsil etmiyor mu ?








Bir de inanılmaz kar-kış hattında geziyor !
Enfes şeyler çıkmış hep ortaya. Mest oluyorum.




Ara ara kendi aile hayatına yönelik çok güzel işler çıkarıyor.
Instagram hesabından anladığım kadarıyla da kendisi tam bir çılgın aşık :D
Eşini resmettiği bir çok güzel illüstrasyonu var.
Bir kadının kendisi böyle güzel gözle gören birinin hayatında olması büyük şans.
Hadi yine iyisin Mrs. Campion :D

Pascal Campion'un çizimlerini güncel olarak koyduğu bir blog sitesi de var.
http://pascalcampion.blogspot.com.tr/

Çizimlerinde anlatmak istediklerini de çok güzel bir dille yazıyor hatta.
Ben ara ara girip okuyorum birşeyler.
Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder