24 Eylül 2016 Cumartesi

-Mavi , -Erzak , -Mple


Çok tesadüfi şeyler oluyor bu ara.
Ana konusuda ''mavi''

Herkesin hayatta bir kelimesi vardır.
Ben hep düşünürüm ve sonu ''mavi'' olur.
Mavinin bana hissettirdiği  o kadar şey var ki !
''Mple''(''ble'' olarak okunuyor) Yunanca'da mavi demek.
''Erzak'' (''arzak'' olarak okunuyor) Arapça'da mavi demek.
Yunanca zaten malum. Fakat bu sıra Arapça'ya merak sardığımda ilk öğrenmek istediğim şey bu oldu.
Benim için umudun veya mucizenin rengi mavi. Kafamda ki cennette kesinlikle masmavi.
Denizin olmadığı bir yeri hayal etmem bile mümkün olmuyor. Ve şükürler olsun ki denize kıyısı olmayan yerlerde hiç yaşamadım. Eskişehir'i yaşadım saymıyorum :)
Herkesin bir ilacı var mesela hayatta. Evet ben kitapları çok severim , onlara kaçarım sıkıldığım zaman. Evet evle uğraşmak beni mest eder kafam dağılır. Ama iyileşmem gerekiyorsa maviye dalmam lazımdır mesela. Deniz , gökyüzü görmezsem iyileşemem. Uyuduğum alanda birşeyler mavi olmak zorundadır. Ki uyanınca bir mavilik göreyim. Böyle bir takıntı.
Başa dönüyorum gibi ama olay gerçekten kelimeni bulmakmış meğerse. ''Umut'' , ''Mucize'' , ''Mavi''.
Ben bu üçünü çok zor anımda telaffuz ettiğimde nasıl ferahlıyorum bilemezsiniz. Sanki ciğerlerime tertemiz bir hava soluyorum.
Sonuç olarak : Lütfen kelimenizi bulun ! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder