22 Ocak 2017 Pazar

Crochet Çılgınlığı

El işi durumlarına herkes gibi zaman zaman bende çok hevesleniyorum. Tam da şu an olduğu gibi 😁
Daha önceki senelerde öylesine boş boş örüp sökmekten öteye geçememiştim. 2017nin son çeyreğinde atağa geçerek seviye atladım 😁 Önce tabi ki şapkalarla başladım küçük küçük. Daha sonra şapka örmenin yarım saatliliğin tatlılığı üzerine bir yazı yazacağım zaten 😁 Tabi suyunu çıkararak seri üretim haline geçince dedim dur Nazlı , sakin ol evladım. Ve şöyle popişleri donduran şu hava da evde giymelik bir kazak örmeye başladım ilk olarak.

Daha sonra ör ör ör nereye kadar dedim ve şu tığ işini öğrenmek istedim.
Bu konuda hayatımda ki en uzman/bilirkişi annem :) Tek bakışla modeli anında çıkarabilen yegane canlı bana kısa bir süre anlatmaya çalıştı ,inat ve azimle .........


Yün olarak Kartopu Melange Wool kullanıyorum. Bu konu hakkında fikir beyanı yapmam bile absürt olabilir ama böyle güzel yünler görmedim ben dostinyolar. Pambıh gibi veeeeee hiç tüy bırakmıyor.Renk tonları muazzam , hastasıyız 💗

Şimdi ilk alıştırma olarak hafif kalın bir ip ve 5 numara tığ ile başladım.

(eserimin adı BENİMSİN)

Ortaya böyle ciciko bir şey çıkıyor. Baya büyükçe bir şey. Sadece bu parçadan 3 tane yaptığınızda tek kişilik bir yatağın enine ulaşıyor hatta bir aşıyor.Planım bu parçalardan baya yapıp koltuk kenarına attığımız örtülerden yapmak bir tane. Benim gibi kışları her daim titrek gezenler için aşırı makul bir şey.

İşte böyle devam ediyorum şu an.
İsterdim ki nasıl yaptığıma dair açıklama yazayım. Ama vallahi hiç bilmiyorum. Şu an ezbere bir şekilde gidiyorum. Zaten aşırı basit aslında. İnternette her yerde nasıl yapıldığı var. 
ARİVEDERÇİ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder