13 Mart 2017 Pazartesi

Mart Ayı İçtiması

Ne uzun zaman olmuş yazmayalı.Şuraya bir kaç cümle bırakayım istiyorum. Üzerinden bir kaç ay geçip , tekrar okuyunca inanılmaz bir etkisi oluyor insan üzerinde.
Hayatımın en garip 2-3 ayını yaşıyorum galiba. Büyüdüğümü , kafa yapımın köklü değişiklikler yaşadığı ve bunların aşırı içime sindiği bir dönem.
Köklü değişiklikler derken biraz ''ön yargılarım'' aslında. Ve bunların kırılması o kadar tatlı ve öğretici oluyor ki. Çok şükür desem yeridir. 
Şu ay yine araya bir Antalya sıkıştırdım. Ne iyi geldi ! Görmesini bile çok güzel bir şehir Antalya.
Ve umuyorum ileri de ''yaşamasını bilene'' safhasına geçeceğim :)
Geçenlerde bilgisayarı karıştırırken baya eski bir resme rastladım.
Şöyle keyif günü yaptığım bir akşam , baya net hatırlıyorum.

Haziran gibi ve Çanakkale'deyim. Son MINI uzoyu tüketiyorum büyük hüzünle :)
Ne güzel gündü diye yüzümde bir gülümseme oldu. İnsanın kendi ile kaldığı , kendini ödüllendirdiği anlar ne güzel yahu. Çok seviyorum yalnızlığını keyfe dönüştüren insanları. Tek başına kurduğu sofraya gösterdiği özen , gece giydiği pijamasına gösterdiği özen , sabah yaptığı kahve keyfini hiç aksatmayan , hatta kahve keyiflerine tek başına kaçmaya çalışan onu kitabıyla , dergisiyle ödüllendiren vb... Çok öpüyorum heeeeeer birinizi ! Kendine yettiğini farkında olan insan , yanına kattıklarına karşı en dürüst ve gerçek sevgiyi barındırıyor buna çok eminim. 
Şu sıralar ben bu keyifleri biraz aksattım ya , bünyem nasıl alarm veriyor.
Tam şöyle bir sofra keyfine yaraşır bir parça bırakıp kaçıyorum !



2 yorum:

  1. Μου αρέσει τραγούδι
    Çok hoş muş !
    Yazılanlar da...

    YanıtlaSil