6 Mayıs 2017 Cumartesi

Küçük Bahar Notları

Uzun zamandır yazmamışım.
Sebebi ne olsa gerek diye düşünüyorum ama pek bulamıyorum. Uzun zaman sonra yağmurlu bir gün İstanbul'da. Hala ana haberleri izlemek insanda onulmaz yaralar açıyor. Onda bir değişilik yok anlaşılacağı gibi. Ülke bulamaç kıvamında devam. 18:00 inanılmaz bir yağmur başladı şimdi. Ama hava aydınlık. Doğa ne güzel şeysin ! Fonda Vicky Cristina Barcelona'nın soundtrackleri çalıyor. Böyle güzel anlarda gözleriniz doluyor mu ? Benim muhakkak dolar. Garip bir iyilik hissi. Hayat bu ara bana pek cömert. Ruhum doyuyor mu ? Muhakkak. Eh bazen çok kırgın hissetiğim oluyor aslında. Özellikle şu hayat idamesi konusunda. 
 ----
Ajanda tutma işine başladım. Sevmeye devam ediyorum gibi. Uzun zamandır blog ve yazı işlerini niye yapmak istediğimi düşünüyorum hep. Galiba en önceliğim çocuğuma/çocuklarıma bırakabileceğim en güzel şey olduğu için. Ve seneler sonra şu sayfayı açtığımda , o ajandanın kapağını açtığımda okuduklarımın , değişenlerin bana hissettireceği ve yüzüme çarpacağı hayat için. Sizde yazın yahu. Ben bunun anlamını son 1 senedir kavramanın üzüntüsünü yaşıyorum. Bu hayat bize en değerli anlarımızı unutturmak için baya çalışıyor , kafa tutun abicim. Yazın her yere. Her güzel gün çok kıymetli. 
----
Seyahat planları temmuza aksadı. Üzüntüm büyük. Benim koca oğlan ile kamp planları vardı. Kapitalist düzen ! Ne Hainsin ! Bildiğiniz ve çok sevdiğiniz kamp alanlarını bana yazarsanız çok mutlu olurum. Deneyimlemiş kişilerin fikirleri benim için altın bulmak gibi ! 
----

1 yorum: